FEI Equestriad World Tour

Tokyo

Trådstartare
Är det någon här som spelar FEI Equestriad World Tour?

För den som inte vet så är det ett mobilspel där man tävlar fälttävlan. Om jag inte minns helt fel så är det baserat på det gamla spelet Mary King's Riding Star. Man kan tävla individuellt och i lag, träna fritt på hopp och terrängbana och såklart ta hand om sina hästar.

Jag kan väl inte vara den enda som aldrig växte ifrån intresset för hästspel? :laugh:
 
Jag spelade det ganska mycket en period, i brist på egen ridning just då 😆 men sen från en dag till en annan gick appen inte att öppna.
 
spelade tidigare men när jag gick från nivå 3 till 4 så blev banhoppningen så orimligt svår att jag inte orkade fortsätta.

Då kan man köpa hästar med mer kapacitet! Desto längre man kommer i spelet, desto mer kapacitet har hästarna som är till salu :)
 
Jag spelade det ganska mycket en period, i brist på egen ridning just då 😆 men sen från en dag till en annan gick appen inte att öppna.

Jag har också varit med om det, men jag har inte haft några sådana problem på flera månader nu :) Appuppdateringarna verkar fixa det mesta. Tycker spelet går mer och mer smooth nu för tiden :up:
 
Jag har testat det men tyckte att kontrollerna var jättejobbiga trots att jag har spelat olika spel i många år. :down: Att det laggade massor gjorde det ännu svårare, timingen gick verkligen inte att få till. Och då har min telefon ändå hyfsad prestanda...

Spel är ett stort intresse och jag tycker att det är ledsamt att de flesta hästspel som kommer nu enbart är till för mobil. Jag håller till godo med Star Stable och Red Dead Online på PC eftersom jag är mer skogsmulle än tävlingsryttare. :idea:
 
Är det någon här som spelar FEI Equestriad World Tour?

För den som inte vet så är det ett mobilspel där man tävlar fälttävlan. Om jag inte minns helt fel så är det baserat på det gamla spelet Mary King's Riding Star. Man kan tävla individuellt och i lag, träna fritt på hopp och terrängbana och såklart ta hand om sina hästar.

Jag kan väl inte vara den enda som aldrig växte ifrån intresset för hästspel? :laugh:
Men jag älskade det spelet!!! 😍
Måste genast kolla upp detta!

(blev orimligt exalterad :o)
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när årets julkalender kört igång blev jag påmind om ett datorspel med Barna Hedenhös som vi spelade mycket när vi var små, var...
Svar
1
· Visningar
1 372
Senast: Riley
·
D
Distans Jag har ikväll skickat nedanstående öppna brev till SvRF och media: Öppet brev till: Bo Helander, SvRF's förbundsstyrelses...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
16 686
Senast: mahlmt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp