Fel med ljudet?

T

Tessah

Jag har problem med mitt ljud på datorn. Och jag vet inte hur man ska göra för att det ska funka?
Vi har precis blåst hela datorn, så nu när jag har fått tbx den så funkar inte ljudet.
Någon som kan hjälpa mej? (fastän jag är så dålig på att förklara? :rofl: )
 
Sv: Fel med ljudet?

Men jo, det har ju jag också förstått.
Men jag är helt ny på detta, vet inte hur man gör alls?!
 
Sv: Fel med ljudet?

Men säg det då, om du nu visste att det var det som var problemet...

Ta reda på vad du har för ljudkort (högerklicka på "den här datorn", välj "enhetshanteraren", klicka på pluset framför den rad som har något med ljud eller video i namnet, läs vad det står där. Gissningsvis något med "Creative Sound Blaster" i namnet. Gå in på tillverkarens hemsida (tex http://www.soundblaster.com/) och leta rätt på drivrutinerna till det kortet. På Sound Blasters hemsida klickar du på support->downloads och klickar på den infrormation som stämmer. Ladda ned. Kör.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
356
Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
231
Senast: Badger
·
  • Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 135
Senast: Wille
·
IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
667
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp