Jag blev trampad av mitt sto för 2 månader sedan .
Hon klev på mig på sidan av min Häl, vid Ledbandet precis .
Skon gick sönder, men det var inget direkt synligt sår .
Jag tog mig hem,kunde inte gå i backar eller trappor på 2 dagar, så jag gick till Vårdcentralen, jag fick voltaren mot "Inflammationen " , sen skulle jag visa upp foten för sjukgymnasten efter 2 veckor vilket jag gjorde .
Hon tyckte foten såg bra ut .
Jag fortsatte halta
Kontaktade vårdcentralen som hänvisade mig till Sjukgymnasten, som hänvisade mig till Sjuksystern, som hänvisade mig till Sjukgymnasten, som tyckte jag började bli gnällig...........
Jag har ridit väldigt sparsamt under tiden, endast ca 20 min/ Häst,men försökt att vara med på lektioner jag redan betalt för och det har funkat någorlunda .
Men jag har avbrutit före de andra .
Jag har haltat på och fått ont i Rygg, Knä,Höft .
I går gick jag till Kiropraktorn för min onda rygg.
Han förstod inte hur jag kunnat Gå/Rida så pass som jag ändå gjort !
Hälen var sne, nästan som att den "Hoppat ur led" Knäet var nästan ur led samt att höften blivit snedvriden .
Sjukvården kan alltså enl kiropraktorn inte se såna här saker, men jag tycker det är märkligt att dom inte kan rekommendera mig att gå till Kiropraktor i tid .
Varför är sjukvården så anti mot Kiropraktorn ?
I dag står jag rakt med båda fötterna på jorden !
Oj vad lång min gnällråd blev !
Hej från Hambo
Hon klev på mig på sidan av min Häl, vid Ledbandet precis .
Skon gick sönder, men det var inget direkt synligt sår .
Jag tog mig hem,kunde inte gå i backar eller trappor på 2 dagar, så jag gick till Vårdcentralen, jag fick voltaren mot "Inflammationen " , sen skulle jag visa upp foten för sjukgymnasten efter 2 veckor vilket jag gjorde .
Hon tyckte foten såg bra ut .
Jag fortsatte halta
Kontaktade vårdcentralen som hänvisade mig till Sjukgymnasten, som hänvisade mig till Sjuksystern, som hänvisade mig till Sjukgymnasten, som tyckte jag började bli gnällig...........
Jag har ridit väldigt sparsamt under tiden, endast ca 20 min/ Häst,men försökt att vara med på lektioner jag redan betalt för och det har funkat någorlunda .
Men jag har avbrutit före de andra .
Jag har haltat på och fått ont i Rygg, Knä,Höft .
I går gick jag till Kiropraktorn för min onda rygg.
Han förstod inte hur jag kunnat Gå/Rida så pass som jag ändå gjort !
Hälen var sne, nästan som att den "Hoppat ur led" Knäet var nästan ur led samt att höften blivit snedvriden .
Sjukvården kan alltså enl kiropraktorn inte se såna här saker, men jag tycker det är märkligt att dom inte kan rekommendera mig att gå till Kiropraktor i tid .
Varför är sjukvården så anti mot Kiropraktorn ?
I dag står jag rakt med båda fötterna på jorden !
Oj vad lång min gnällråd blev !
Hej från Hambo