Fel på MSN?

Rosett

Trådstartare
Hjälp, det måste vara nåt fel på msn för ingen är online :eek: Det brukar alltid vara någon online vid den här tiden. :confused:

:(

Sv: Fel på MSN?

Jo men nu är det några som loggat in. :banana: Tråden var inte så allvarligt menad, la den först under L & T på senior men den blev visst flyttad. :devil::angel:
Iofs måste det väl va nåt fel om ingen syns online. :D

Sv: Fel på MSN?

Antog det ;) Däremot har jag varit med om att personer visats som offline även om dem egentligen varit online (inte statusen "visa som offline"), det har ofta lösts genom en omstart av msn antingen för mig eller personen som visats som offline och då har det funkat.

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
312
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Borlänge?
  • Pluggtråden
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur