JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Värmlands Folkblad)
"Antingen är det häfta eller dreta", lyder ett gammalt värmländskt talesätt som arrangörerna av Värmlands Hästexpo instämmer i. På premiären i fjol regnade en stor del av publiken bort. I år var det kanonväder - då kom det ännu färre...
http://www.vf.se/vf/docs/visa.asp?artikelID=83250
Moderator
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Efter flera års arbete har Christinehamns ridklubb nått till en lösning på ridhusproblemen. Om cirka ett år kan...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Näst efter fotboll är ridsporten den mest skadedrabbade sporten i Sverige - och särskilt utsatta är flickor mellan...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
50 ekipage och 100 starter.
Hammarö Ryttarförenings sommaridé om en sen hösttävling i dressyr gav mersmak och...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Från början skulle Bergsgården vara en hobby för skattekonsulten Nils Magnus Nilsson. Men efter tre år har han...
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Haha, min tränare har skällt på min vilda vänsterhand idag med!
Vi fick jobba ordentligt idag, var inte lika fina som förra träningen...
warg
4 minuter sedan
Svar: 1 275
Visningar: 99 443
Grenar
Äldre ponny med balansproblem
Träning Är du säker på att det verkligen har med balans att göra och att han inte blir rädd i svängarna och spänner sig så pass att han då...
Cattis_E
13 minuter sedan
Köpa stolpar
Anläggning Jag tror inte att det är något problem att trycka ner dem med traktorn
Jag har inte upplevt det i alla fall :)
Edla
20 minuter sedan