O, allvetande buke. Hunden väckte mig (45 år) i natten och ville gå ut. Jag hade druckit en del Mer innan läggdags. Känner att jag är superkissnödig, men hunden vill ut, så vi tar hissen tre tr ner och han kissar ute, vänder direkt. Känner hur jag blir mer och mer kissnödig och i hissen upp kan jag inte hålla emot, typ halva urinblåsan töms i hissen. Ridå!!! Torka, städa och sedan kissa resten på toaletten. Som tur är är det natt, så ingen ser. Mycket kiss kom i hissen. Inga bakomliggande sjukdomar. Absolut ej uvi.

Kommer jag att ska börja med blöja och flytta till hem nu? Vågar jag mig till jobbet? Måste jag gå med ombyte när jag går ut. För att inte tala om, kan jag kissa på mig vid möten etc?
Någon mogen med erfarenhet som kan muntra upp!
Har inte hänt förut.

vänligen
Rtf

Olyckor händer så jäkla lätt. Du behöver ingen blöja om du inte har slappa muskler.

Du måste ha kännt att de gör ont i urinblåsan då den är jättefull

Tips gå på toa innan du är ute och går med hunden nästa gång när du är kissnödig

Tack @myzzan! Blir lite nervös och ser hur jag kommer att kissa på mig hädanefter på jobb, undervisning, möten osv. INTE kul!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 278
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag har tidigare under åren testat normal-formade foamkuddar (Te**ur) men upplevt att de blir osköna och lite ”fel” form. Nu ser jag...
Svar
10
· Visningar
597
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Efter diskussion med en bekant. Hen säger att maxdosen som står på FASS är vad man lagligt får ta/skriva ut och om en läkare skriver ut...
Svar
12
· Visningar
1 030
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 123
Senast: Humla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka