JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Felfria Nääsryttare i Scandinavium
Moderator
Hästnyheter
Förhoppningarna om en topplacering uteblev när Ottilia Lundgren debuterade i young rider-klassen i Gothenburg horse show. Men...
Hästnyheter
Många ryttare jagar i helgen en plats i Gothenburg horse show. Efter framgångsrika kvalomgångar slipper dock Ottilia Lundgren åka till...
Hästnyheter
Små misstag gjorde att den riktiga fullträffen uteblev, men Karin Martinsen är nöjd med veckan i Scandinavium. Det var intensiva dagar...
Hästnyheter
Karin Martinsen får chansen att tävla mot de stora stjärnorna som kommer till Gothenburg Horse Show nästa vecka. Detta via Lövsta Future...
Stärka 3 åring
Träning Jag kör ledrep istället för longerlina eftersom det blir mindre i handen då, men samma princip :) promenera mycket tycker jag är jättebra.
Blyger
3 minuter sedan
Tävlingsdebut
Tävling Känner mig lite trög men vilken tävling är Coty?😊
MiniLi
30 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 715
Grenar
Svårtransporterad häst
Träning Just det! Jag hade en häst som gillade när jag ströade upp ordentligt i släpet. Så det kändes lite mer som en box. Då slappnade den av...
Jordgubbkiwi
Idag kl 10:32