Felrapport på enskild hemsida?

Shannado

Trådstartare
När jag ska gå in på hemsidan www.student.se så får jag alltid upp varningsrutan: "iexplore.exe har stött på ett problem och måste avslutas" varpå Internet stängs ned. Vad beror detta på och vad kan man göra åt det?

Det är alltså inte ett generellt fel utan uppstår bara när jag ska gå in på ovan nämnda adress.

Tacksam för svar!
 
Sv: Felrapport på enskild hemsida?

Hur gammal version av internet explorer har du, och har det aldrig fungerat på din dator eller är det något som börjat nyss?
 
Sv: Felrapport på enskild hemsida?

Det har fungerat utan problem tills för kanske en månad sedan. Då uppstod det här felet från ena dagen till den andra.

Jag har Internet Explorer 6.0
 
Sv: Felrapport på enskild hemsida?

Kan vara något script som inte din webbläsare gillar
 
Sv: Felrapport på enskild hemsida?

Hur ändrar man det då? Vill ju gärna komma in på sidan.
 
Sv: Felrapport på enskild hemsida?

Svårt att säga.
Ett sätt är att testa en annan webbläsare, exempelvis Firefox.
Ett annat sätt är att testa att stänga av script i IE fast då fungerar inte sidan så bra men du kan se om det är det som är problemet.
 
Sv: Felrapport på enskild hemsida?

Om jag stänger av script så kommer jag lite längre in på sidan (kan logga in och svara på några meddelanden) innan samma felmeddelande kommer upp. Om jag inte har möjlighet att testa en annan webbläsare, vad ska jag då göra?
 
Sv: Felrapport på enskild hemsida?

Vet faktist inte, kan vara något fel på din webbläsare men vad det vet jag som sagt inte.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 913
Juridik & Ekonomi Så var det dags igen då. Jag får en påminnelse från ett av alla våra fraktbolag (på företaget), som kommit bort i posten eller mail. På...
Svar
5
· Visningar
1 106
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 007
Senast: Dimmoln
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 423
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp