Fett foder

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Happy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 892
H

Happy

Skulle vilja ha tag på ett bra hundfoder som ger FETA hundar.. ;) :angel: Tips!? :)

Sv: Fett foder

Royal Canin 4800, Hill´s Performance är bra att ge till hundanorektiker.

Mvh,
Duvan

Ett foder med högt energi innehåll, alltså ett foder för aktiva och högpresterande jyckar. Man kan även tillsätta en matsked solrosolja på fodret.

Kronch basic har jag och min dobbis som jag har lyckats banta ner, har gått upp allt igen trots att hon får minimumgiva foder. Ska byta tillbaka till det jag hade tidigare, också Kronch, men jag komemr inte ihåg vad det hette mer. Har sett på andra hundar att de har lagt på sig snabbt av detta fodret. Överlag ett bra foder, fast jag vet inte hur man räknar ut det. Jag ser bara på hundarna som äter Kronch foder att de ser fina ut. Enya fick pedigree pal tidigare, men så bytte jag till kroch och hon blev så fin i pälsen! Andra saker på plussidan vara att en säck med 15 kg räcker länge! Och hon bajsatr mindre. Hela hon blev fin och välmående av detta fodret.

färskfoder ger FETA hundar. mina kan bara äta halva rek giva, annars sväller de upp som ballonger. jag ger nordic special +, nordic special (utan +) är nog deras fetaste foder.

Liknande trådar

Hundhälsa Ny studie pekar på att taurinbrist är vanligare förekommande hos hund än vad man hitills trott. Brist på aminosyran taurin är kan bidra...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 160
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 927
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Göra i Borlänge?
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur