Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det jag ser som ett problem är att det går igenom tystade telefoner. Visst det är vettigt i ett skarpt läge men i en testsituation kan det ju bli rent utsagt livsfarligt. Ett exempel är de som lever i destruktiva kontrollerande förhållanden som kanske lyckats skaffa en extra telefon som partnern inte vet något om och så börjar helt plötsligt den hemliga telefonen tjuta.....
Jag hör hesa Fredrik om jag går ut på trappan. Den är rätt märkligt placerad med en kulle mellan den och en stor del av området den borde larma för.Jag bor inte där det testas, men jag hörde inte ens Hesa Fredrik. Oklart om det ens finns i Uppsala eller så bor jag återigen på fel ställe.![]()
Jag fick. Comviq och bor i Stockholm. Fruktansvärt ljud på mobilen! Visste inte om det alls så fick en smärre chock.
Jag fick inte heller. Har Fello som går under Telias nät och en äldre iPhone.Idag klockan 15:00 skulle det testlarmas i Stockholms och Gotlands län och alla smarta telefoner skulle avge en signal.
Fick ni som bor i de aktuella länen det?
Jag bor i Stockholm och fick det inte. Läser i DN att flera av Telias kunder inte fått det. Jag har vimla.