Film från dagens träning! Agility/uppletande

Kissing Spine

Trådstartare
Har införskaffat ny filmkamera så såklart fick pappa filma lite :p. Vovvan heter Lovis och är 1,5 år. Har hållit på med agility sedan årskiftet ungefär. Har kört två ggr två metoden i slalomet och för kanske en månad sedan började hon ta 4 pinnar rakt, och för 1,5 vecka sen tog hon 6 pinnar. Så jag är rätt nöjd över hennes 8 pinnarsslalom :D. Försökte mig på ett bakombyte idag som synes på filmen men det var vi inte mogna för alls.

Sist finns ett uppletande med också.

Kommentera gärna :)

http://www.youtube.com/watch?v=QeMeZNyF8ww
 
Sv: Film från dagens träning! Agility/uppletande

Woah, vad snabbt tiden går. Jag kommer ihåg "jag har skaffat vaaaalp!" som om det vore igår :p

Hon är väldigt söt :) "för att vara sheltie" ;)
 
Sv: Film från dagens träning! Agility/uppletande

Vad duktiga ni är :bow: Slalomet är kanonbra..

Håller med föregånde talare: Inte längesen hon var valp tycker jag... o söt är hon fortfarande.
Konstigt hur man känner av tiden, för min tej är 1½ år nu o det var läääängesen hon var valp (känns det som) :rofl:
 
Sv: Film från dagens träning! Agility/uppletande

Tack båda två! jaa jag är supernöjd med slalomet, metoden fungerar verkligen :).

haha ja gud det känns som att det var åratal sedan hon var sådär plutteliten! :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Idag var sista gången på vår nybörjarkurs i agility. Det har varit en jättebra kurs och jisses så mycket vi har lärt oss! Vi...
Svar
0
· Visningar
800
Senast: MiniLi
·
H
Övr. Hund Tänkte uppdatera om min svartvita fina tjej och hur vinden bara kan vända bara man släpper taget och inte bara fokuserar på...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: Hjalti
·
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder så har jag och min lillskrutt "äntligen" kvalat till SM :bump::banana:. Knep sista Sm-pinnen i Rättvik i helgen...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 262
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Skulle vara kul att se allas hundar in action så att säga, sen om det är lek, träning, tävling eller något annat spelar ingen roll :)...
Svar
13
· Visningar
1 221

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp