Bukefalos 28 år!

Nu är vi SM-kvalade!!

Kissing Spine

Trådstartare
Ja, som rubriken lyder så har jag och min lillskrutt "äntligen" kvalat till SM :bump::banana:. Knep sista Sm-pinnen i Rättvik i helgen och det var sååå skönt!

Jag brukar ju skryta om min fantastiska lilla hund, men lite mallig får man ändå vara :D. Min första hund, har själv bara kört agility i 4 år ungefär och vovvan är bara 3,5 år. Hade en pinne kvar till trean i båda klasserna när förra säsongen slutade. Tog dessa under de två första tävlingarna i år med två vinster och tog sedan 4 SM-pinnar på sina 8 första starter i trean :bow:. Efter det blev det ett litet uppehåll men sen har vi plockat nån pinne här och nån där :).

Hade verkligen inga förväntningar på att kvala men när de kom en efter en ökade ju även pressen ;). Har även hunnit med att ta ett cert på hemmaplan vilket var sjukt kul!

Ren och skär skryttråd, men nu är det banne mig befogat tycker jag! Är så himla stolt över min älskade bäbishund och detta är verkligen ett kvitto på allt vi kämpat för :love:.

Och så en liten film på raringen, visserligen inte från helgen och visserligen diskar vi oss men ändå :angel:

http://www.youtube.com/watch?v=AGkIy9CeKNg&feature=mfu_in_order&list=UL
 
Sv: Nu är vi SM-kvalade!!

Stort grattis! :banana:

Man får vara stolt över en sådan prestation och det är inte att skryta, det är att sparka Jante i häcken ;)

Lycka till på SM! :bump:
 
Sv: Nu är vi SM-kvalade!!

Grattis! Klart man får skryta, att komma till SM är en jättefin prestation!
 
Sv: Nu är vi SM-kvalade!!

STORT grattis, SM i agility är inte någon liten prestation det :bow::banana: !!
 
Sv: Nu är vi SM-kvalade!!

Grattis! Vad häftigt! :bump::banana::bump:

Du får starta nästa skryttråd när ni vinner sedan ;):D
 
Sv: Nu är vi SM-kvalade!!

Är på jobbet och kan inte kolla på filmen men GRATTIS, vilken prestation!

Du förtjänar absolut en skryttråd!
 
Sv: Nu är vi SM-kvalade!!

Hejja! Ni är så duktiga! :D När och vart går Sm 2011, dålig koll jag har? :p
 
Sv: Nu är vi SM-kvalade!!

Tack allihopa!! :love::bow: Ni är så himla gulliga!

Jag har inga förväntningar alls på att vi ska få någon framskjuten placering eller slå alla gamla rävar, men nog ska vi försöka ge dom en match ändå :D. Skönt att det är typ 8 mån kvar dock så vi hinner träna lite mer ;)
 

Liknande trådar

M
Övr. Hund Sådärja, nu var man tillbaka efter en helgs SM-tävlande (Räddningshunds-SM), och jag kan inte annat än vara nöjd med min lilla torped...
2
Svar
26
· Visningar
2 399
Senast: mango
·
Fälttävlan Det som har hänt är verkligen hel overkligt och kommer att ta väldigt lång tid att ta in det som hänt. Passion var en mycket speciell...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 121
Senast: Maltise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Fästingmedel
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp