Bukefalos 28 år!

film från sony xperia s till movie maker????

manpila

Trådstartare
Har nyss köpt mig en sony xperia s och har några film snar som jag skulle vilja redigera i windows movie maker 2011 men när jag drar filmen till movie maker så blire en rund cirkel med ett snett rött streck i mitten av cirklen:confused: varför går det inte:(
 
Sv: film från sony xperia s till movie maker????

Movie Maker tillåter inte filtypen. Jag kan tänka mig att din telefon spelar in i 3GP/MP4?
Du får antingen convertera filen du har till någon Movie Maker stödjer eller spela in med en kamera som använder sig av något filformat som Movie Maker stödjer.

Läs paragrafen "Importing footage":

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Movie_Maker
 

Liknande trådar

IT & mobiler jag har många gånger försökt göra i ordning filmer på datorn i movie maker, bilder och ljud går bra att importera, men när jag försöker...
Svar
0
· Visningar
1 022
Senast: Buck
·
IT & mobiler Har några filmsnuttar på telefonen som jag skulle vilja redigera med windows movie maker, men dom går inte att öppna. det står: Det...
Svar
6
· Visningar
2 805
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Jag har köpt en videokamera (Sony HDR-CX115) som filmar i HD. Allt bra så långt, det blir hyfsad kvalitet. Lagras i formatet m2ts, som...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: iNHALE
·
IT & mobiler Om jag gör en film i Windows Movie Maker och lägger till musik som jag rippat från en egen cd skiva och sedan lägger upp denna film på...
Svar
1
· Visningar
1 812
Senast: excentri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp