Bukefalos 28 år!

Filma stadigt

MCP

Trådstartare
Tycker mig se massor av filmsnuttar ute på sociala medier som är sådär stadigt flytande, och inte skakigt eländiga som när jag filmat. Finns det någon bra kamera-/filmredigeringsapp som man kan använda för att få det så? Har androidtelefon.
 
Jag brukar använda premier pro till all filmredigering, där finns även bildstabilisering. Filmar dock oftast med stativ, så blir ju mindre skäl då och lättare att redigera.
 
Jag brukar använda premier pro till all filmredigering, där finns även bildstabilisering. Filmar dock oftast med stativ, så blir ju mindre skäl då och lättare att redigera.
Jag hittar inte det i playbutiken 🤔 oavsett så låter det kanske proffsigare än jag tänkt mig, vill mest bara att mina promenad/ridsnuttar inte ska vara så skakiga 😂
 
Jag hittar inte det i playbutiken 🤔 oavsett så låter det kanske proffsigare än jag tänkt mig, vill mest bara att mina promenad/ridsnuttar inte ska vara så skakiga 😂
Aha, då är nog inte premier pro rätt. 😅
Det är ett program till datorn, har det till min Mac.
Dålig på appar tyvärr.
 
  • Gilla
Reactions: MCP

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
345
Senast: sicx
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 465
Senast: MiaMia
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 543

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp