filmer om era barn!!

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Fullblod
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 861
Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Fullblod

Har gjort en film om min underbara dotter på snart 6 månader...

Kan inte ni som har filmer om era små lägga upp de...

Kommentera gärna..:angel:

Sv: filmer om era barn!!

Va söt :love: , jag tror jag dör!!!!!!
Längtar ihjäl mig till min bebis behagar titta ut och hälsa på mamma och pappa. Är i v 37 och tiden går så lååångsamt.
Lovar att jag ska fixa en film när jag har en bebis om allt går som det ska.....:crazy:

klart att allt ska gå bra... då har du det mest fantastiska framför dig helt klart... åh vad förlossningen var underbar... ser fram emot din film sen:) ...

Gud alltså... Jag började gråta! Vad söt bebis och bilken fin film du gjort! Inte bra att jag som längtar så efter barn tittar på den ju!
Jag avundas dig ska du veta!! :love: :love:

hej hallå

jag får lita på dom andra sitter på modem och har en himmla sölig överföring
så jag kan inte se filmen
:cry:

Åh tack! Ja hon e underbar:love: ... usch nä det är jobbigt innan man har lyckats... får hoppas att det tar sig för dig oxå snart då:) ... kramar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
915
Senast: clusia
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
938
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Vad önskar sig era barn i julklapp? Sonen på 8 önskar ha en playstation 4 och en mobil 😅 Dottern på 6 önskar sig slime, squishmallows... 2
Svar
23
· Visningar
1 661
Senast: Osthyvel
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka