Julklappar 2024!

Bukefalos 30 år!

Min sexåring önskar sig en yxa och treåringen en Diddi-gose (babblarna) 😁
Tror kanske att jag kommer köpa båda, stora täljer en del och nu vill han lära sig hugga ved, under vuxet överinseende kanske han kan börja lite smått.

I övrigt vet jag inte. Brukar köpa lego, i år vill jag inte spä på prylberget hemma så mycket och helst hitta begagnat...

Vi kommer att ge 2.5-åringen en rymdlampa som projicerar månen och rymden. Eventuellt får han playdoh med om jag hittar något begagnat.

Köper i princip allt begagnat. Men framförallt hans morföräldrar saknar förmågan att begränsa julklappar så då drar vi ner på de från oss istället 😬

Givetvis ska barnet få en cykel (eftersom hans mamma bestämt att han ska bli downhillcyklist :angel:). Så det är beställt idag. Sen blir det någon typ av utryckningsfordon med blink och ljud (ej naturlig storlek 😆😅). Och så misstänker jag en tsunami av prylar från mor- och farföräldrar.

Hittade ett Playstation 4 för dryga tusenlappen på Facebook så nu är alla julklappar klara. Nån enstaka komplettering utifrån deras önskelista men inget mer.

Son 1: häftiga muggar
Son 2: tröja och bok. Plus gemensamt lego och ps4 med son 3.
Son 3: Tröja och funko pop. Plus gemensamt lego och ps4 med son 2.
Dotter: pussel, målarbok, några små dockor till hennes dockhus och en hoppstol/gungstol till hennes dockor.

Liknande trådar

• Ryggsäck till första klass
  • Tips på kulbana
  • Sommarlovsbingo, tips sökes
  • Cykelsitsar för äldre barn?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • SHL 26/27
  • Vad ska min son betala?

Barn