Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vill ha ett enkelt, gratis filmredigerings program. Jag ska bara sätta ihop massa små filmer till en enda. Så det ska inte vara så avancerat=) Ett plus är om man kan ta bort ljudet från filmerna och lägga dit egen musik!
Jag har alla mina filmer i MOV. Testade att göra om en film till AVI, men då hade jag inte bild, men ljud. Det funkade inte heller att öppna en VCL fil i moviemaker... Vad ska jag döpa om det till för att jag ska kunna jobba med dem i MovioMaker??
Minns inte hur det var man gjorde, var så längesen jag jobbade i Moviemaker. Tror att problemet kan ligga i att filen är en MOV som du sedan försöker spara om till en AVI. Se till så att du exporterar filen rätt och såna saker. Så kanske det fungerar som det ska
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...