Filmredigerings program

MaRomer

Trådstartare
Jag vill ha ett enkelt, gratis filmredigerings program. Jag ska bara sätta ihop massa små filmer till en enda. Så det ska inte vara så avancerat=) Ett plus är om man kan ta bort ljudet från filmerna och lägga dit egen musik!

Finns det något som man kan ladda ner?

Sv: Filmredigerings program

Har du kollat om du har Windows Movie Maker? Det brukar ingå på de flesta datorer :) Uppfyller dina enkla krav också :)

Å det har jag missat=) Ska genast leta upp det i dumburken! Tack för ditt tips!;)

Nu har lila jag ett annat problem!

Jag har alla mina filmer i MOV. Testade att göra om en film till AVI, men då hade jag inte bild, men ljud. Det funkade inte heller att öppna en VCL fil i moviemaker... Vad ska jag döpa om det till för att jag ska kunna jobba med dem i MovioMaker??

Minns inte hur det var man gjorde, var så längesen jag jobbade i Moviemaker. Tror att problemet kan ligga i att filen är en MOV som du sedan försöker spara om till en AVI. Se till så att du exporterar filen rätt och såna saker. Så kanske det fungerar som det ska

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
312
Senast: Tilly_85
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 825
Senast: Bullen22
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 364
Senast: Cattis_E
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 397
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka