Filmrepliker du älskar!

"The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem. Do you understand?"

"I got a jar of dirt, and guess whats inside it!"

“My life amounts to no more than one drop in a limitless ocean. Yet what is any ocean, but a multitude of drops?”

"Full kaninfart framåt!"

Samt typ en miljon mer. Men just de där citaten går rätt varma

"Everywhere we go -Everywhere we go-, people wanna know -people wanna know-, who we are -who we are-, so we tell them -so we tell them- We Are The Titans! -We Are The Titans!- The Mighty Mighty Titans! -The Mighty Mighty Titans!..."

och "left side, strong side!" sista (tror jag?) gången det sägs i filmen :cry::heart

ÄLSKAR den filmen!

Liknande trådar

Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 340
Senast: Vastgota
·
Tjatter Bänkat mig framför stavhoppsgalan och vill nu ställa en fråga jag funderat på länge. Varje gång jag hör Lavillenies namn tänker jag att...
Svar
7
· Visningar
277
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 283
Senast: Iamia
·
Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag... 2
Svar
24
· Visningar
671
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka