Fina färger till en fux!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare fenny_92
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 5 953
Sv: Fina färger till en fux!

förbjutet = rött, rosa, orange

sen tycker jag du kan ha allt. jag har allt annat på min fux, eller det är bara dom färgerna som jag kommer på just nu att man inte "kan" ha.. ;)

GRÖNT är ett måste! och gult tycker jag också är väldigt snyggt, kanske inte på alla fuxar (jag har tur o har en som är skitsnygg i det :D) :angel: marinblått funkar alltid (:

min fux som är mkt ljus och åt det gula/beige hållet (ej orange) passar mkt bra i:
svart
marinblått
ljusblått
rött :eek:
vinrött
grått
creame
vitt
brunt

passar inte i
alla natur toner så som ljusbrunt och beige.
gult

förbjutet = rött, rosa, orange

sen tycker jag du kan ha allt. jag har allt annat på min fux, eller det är bara dom färgerna som jag kommer på just nu att man inte "kan" ha.. ;)

GRÖNT är ett måste! och gult tycker jag också är väldigt snyggt, kanske inte på alla fuxar (jag har tur o har en som är skitsnygg i det :D) :angel: marinblått funkar alltid (:

Har du ingen bild på din häst i gult? (Eller någon annan som har bild på en fux med gul utrústning?)

Har själv en fux och jag gillar gult, men vet inte om jag vågar prova... :o
S5030244.jpg
såhär ser han ut, tror ni det funkar med gult?

Annars kör jag mest blått tycker jag är snyggt. Grönt funkar också och även grått.

Här kommer en bild på min lilla i gula benlindor.. Jättedålig kvalité på bilden, men jag kan ju alltid fixa ny nu någon dag :D
Hela bilden är i lite konstigt ljus, Isak är mörkare i vanliga fall (: Ridbyxorna och schabraket ser till och med svarta ut, men det är mörkblått, ser mkt bättre ut live :)
11428185.jpg

Annars tycker jag att Brunt passar vissa fuxar riktigt bra! och beige, till endel fuxar.. Men svart tycker jag också går bra.. :angel:

Vadsomhelst utom Rött Orange Rosa Lila (endel lila går faktist bra på vissa fuxar, trodde verkligen inte det men sen fick jag se en med mörkmörklila lindor :d) ..

självklart är Grönt snyggast enligt mej ;D och gult på endel.. :) Marinblått, ljusblå, mörkblå. Jag är väl galen i blå ;D och Brunt ska det vara :)

Har du ingen bild på din häst i gult? (Eller någon annan som har bild på en fux med gul utrústning?)

Har själv en fux och jag gillar gult, men vet inte om jag vågar prova... :o
S5030244.jpg
såhär ser han ut, tror ni det funkar med gult?

Annars kör jag mest blått tycker jag är snyggt. Grönt funkar också och även grått.

Bilden fixad :) Tror absolut att din häst kan passa i gult, prova iaf, du kommer bli heelt såld i det.. :D :rofl:

Åååååh nu blir jag riktigt sugen på att inhandla ett par gula benlindor.
Men du använder dig inte av knallgula va? Lite mer beige-gula eller? Bildkvalitén var väldigt dålig. svårt att se. :(
Vågar man satsa på ett gult schabrak? :p:p

Åååååh nu blir jag riktigt sugen på att inhandla ett par gula benlindor.
Men du använder dig inte av knallgula va? Lite mer beige-gula eller? Bildkvalitén var väldigt dålig. svårt att se. :(
Vågar man satsa på ett gult schabrak? :p:p

Inget att tveka på, åk och köp! jag var tveksam innan jag köpte mina men nu skulle jag inte kunna klara mig utan dom :D
joo, Knallgula ska de va (: dom är gulare än bukes fina smilesar :angel: Kan fixa nytt kort imorgon kanske.. jag har faktist kollat efter Knallgula schabrak, men har inte hittat något.. fast jag undrar detsamma, om man verkligen vågar satsa på det..? Då lägger ju folk märke till en iallafall :rofl:

Nä inte knallgult...:eek: Kolla in Mias vaniljgula lindor! Helt underbara:love: Sen köper du ett schabrak i samma ton så kommer ni vara helt bedårande fina!

Beige och brun är jättefina färger till en fux men även mörkgrönt är SUPERSNYGGT! Sedan passar ju svart, vitt, grått och marinblått bra givetvis men det passar ju på alla färger.

Lycka till!

Bah, det där var ju mesgult! Här ska ni få se på riktigt gult! :banana:

travridhus2.jpg

(Ja, bilden är ett par år. :angel: Men jag har inget gult dressyrschabrak, så därför har jag inte använt det på ett tag... Kan ju säga att tränaren skrattade gott när vi kom den gången, det var vid påsk dessutom. "Har du en påskkyckling med dig idag?" :D )

som någon sa naturtoner passar väldigt bra. men grön på fux tycker jag är finast=)

joo knallgult är ju såå fint på endel fuxar :D nån måste ju våga störa alla "dressyrmuppar" som inte vill se lite färg :devil:

hmm usäkta lite ojämn o ful lindning.. :)
17878571.jpg

17878565.jpg

tryck på länken för att se fler bilder, i början är dom när han har gula lindor :)
http://www.pixbox.se/pic_show_id17878564.html

Bah, det där var ju mesgult! Här ska ni få se på riktigt gult! :banana:

travridhus2.jpg

(Ja, bilden är ett par år. :angel: Men jag har inget gult dressyrschabrak, så därför har jag inte använt det på ett tag... Kan ju säga att tränaren skrattade gott när vi kom den gången, det var vid påsk dessutom. "Har du en påskkyckling med dig idag?" :D )

haha vad snyggt! då vet jag, dags att börja leta på riktigt efter knallgult schabrak :bump: gult är ju skitsnyggt på vissa hästar! :banana:

Nä inte knallgult...:eek: Kolla in Mias vaniljgula lindor! Helt underbara:love: Sen köper du ett schabrak i samma ton så kommer ni vara helt bedårande fina!
Du har lite smak du:bow:

Rödfux, ljusgula lindor o shabrak plus rödbrun sadel o träns:love::bow:

Ljuslila är oxå fint- svag färg.

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
3 029
Senast: Takire
·
Avel I år fick mitt sto en skada vilket gjorde att jag rätt sent på säsongen (mitten av juli) körde henne till hingst. Har aldrig sett brunst...
Svar
18
· Visningar
2 422
Senast: Tonto
·
B
Utrustning ;)Funderar lite kring färg kombinationer osv och vill gärna höra era åsikter och se bilder :) Jag vill hitta en färg till min fux...
Svar
10
· Visningar
9 088
Senast: Peak
·
Gnägg Att hästlivet är riskabelt är ingen nyhet. Men hur mycket får man vara med om egentligen? Har vissa tur och ser knappt en fluga dö under... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
14 185
Senast: Lala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka