Fina fleecetäcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare BabieBus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 919
B

BabieBus

Någon som vet vart man kan hitta ett sådant, får inte vara alltför dyrt, hellst inte mer än 400 kr?
Hittade ett på H**ks men det vara så tråkig färg på det :crazy:

Sv: Fina fleecetäcken

Om du är villig att lägga nån hundring eller två mer har Capriati jättefina fleecetäcken, påminner om RG.

Diggar polar fleece jättemycket :love: Det var precis ett sådant jag var på jakt efter!

Hmm mitt Capriati ser inte riktigt ut så utan är mer stilrent och enkelt, fin silverfläta som passpoal och enfärgat. Ett fynd i Falsterbo 2004 :)

Jacson har riktigt billiga kostar 200 - 259 kr beroende på var man köper. Jag tycker de är snygga, och ovanligt bra kvalitet för det priset. Dock inte så många 'roliga' färger kanse (sett mörkgrönt, marint och vinrött, men tror det ska finnas ett par färger till).

http://hem.passagen.se/waikele/vision040307-2.jpg

I vinrött, kan ta bättre bilder om du vill.

Jag hade ett Jacson, ett marinblått till min vita ponny. Det var ingen hit varken i färg eller kvalité, det sprack lite överallt efter ett halvår. Bl.a. i ryggsömmen och i bogen.

Mitt är inne på sitt tredje år, använt flitigt och inte minsta hål eller liknande. Klarat många tvättar utan att bli fult också.

Så kanske är de ojämna i kvaliten? Det här har klarat att snurra runt och bli trampat på till och med..

Mitt klarade inte av något, jag skulle också gissa på ojämn kvalité i sådana fall. Det är ju så med mycket iofs.

Breccia_ skrev:
Hmm mitt Capriati ser inte riktigt ut så utan är mer stilrent och enkelt, fin silverfläta som passpoal och enfärgat. Ett fynd i Falsterbo 2004 :)
ok jag syftade bara mer på märket ;)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
635
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka