Jackies

Trådstartare
Jag har efter en tid med mycket stress mest troligt fått rosacea. Har nu fått utskrivet Finacea som jag hoppas ska hjälpa så man kan få känna sig fin igen :)

Jag undrar om det är någon här som använt sig av Finacea, funderar nämligen på vad jag kan använda för hudkräm samtidigt som Finacea. Känner mig väldigt torr i ansiktet och även om jag ska försöka använda så lite smink som möjligt så behöver jag något återfuktade för att kunna lägga på puder. Och för att inte torka ut totalt.

Någon som har erfarenhet eller tips?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är det någon här som har rosacea eller väldigt känslig hy i ansiktet som vill dela med sig om vilka hudvårdsprodukter ni använder? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
957
Senast: Tassa
·
Hemmet Vi är två långhåringar i hushållet som tappar massa hår hela tiden och hur ofta jag än försöker ta och fånga upp drivorna som samlas...
Svar
2
· Visningar
353
Senast: Motacilla
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
953
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 233
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp