Finalen i RIDSPORT PONNY CUP

Hade jag bott på jamaica hade jag kunnat vara med i os i vilken skidgren som helst...

Ditt resonemang håller inte. Antingen är man med eller så är man inte.
 
Kunde kvalat är en stor skillnad från att kvala!
Alla kan påstå att de kunde ha kvalat, om det hade varit så lätt att kvala, ja då hade ju startfältet blivit enormt stort..
Det är som att säga: Jag kunde har ridit SM om hästen hade varit bättre.....
 
ööh?? de märks ju verligen vem som e avnundsjuk här.. varför överhuvud taget hålla på när du inte ens va me??
duj säger att du vann å sen att du KUNDE ha kvalat?? du kan ju hålla dig till EN lögn åt minstonne..
kunde kvalat å har kvalat e jävligt stor skillnad, iaf va ja tycker! ja kunde oxå ha kvlat om ja red msvb hoppning!
alla kan kvala!
 
Såg en annons en gång där de stog "skulle ha varit med i GP-ponnyn men min ponny tappade en sko och kunde inte vara med i kvalet". Moahaha
Alla skulle ha kunnat om inte...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det blev slutligen Tyskland som fick kliva upp på pallen i Nations Cup-finalen i Barcelona. Därmed går det nu gamla Nations Cup-formatet...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Åke Svanstedt dominerade fullständigt under natten till söndagen då hans hästar vann tre Breeders Crown-finaler på Harrah’s Hoosier...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Knappt två veckor efter det historiska EM-guldet i lag har Sverige skickat ner några av landets bästa unga hoppryttare för att rida de...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är en intensiv dag som väntar i Aachen på torsdagen, som innehåller dubbla Nations Cup. Dressyren inleder och hoppningen avslutar -...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp