Finaste banan!

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Wiiie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 58
  • Visningar Visningar 4 423
Sv: Finaste banan!

men är banan kvar?

(en svårklassbana är ju waaaay för svårt för oss... nu...)

Snogeholm, var förresten?

Nu ska du inte vara elak, akta så jag inte skvallrar för Gunnar. :devil: :angel:
Jag kan inte hjälpa att jag är lite fel på det ibland :o :D

Armando: Jag red på banan för typ fyra år sen och då var det rätt mycket hinder som fortfarande var fina. Både debutanthinder och större. Nu vet jag inte alls hur det ser ut.
Såg att det ligger lite utanför Sjöbo, det är ju rätt mycket hästar där omkring så det kanske är någon som underhåller hinderna ändå?

allvarligt? shit, jag brukar bada med hästen där på sommaren och har aldrig sett några hinder.

kul iaf. kanske skulle åka dit och leta lite hinder:angel:
fast, det får bli senare, nu är här ju så mycket snö... jag vet inte vad.

Jag tycker faktiskt den e lite för svängig, jätte fin när man GÅR banan, men jobbig att rida! Fält e bäst!!
joo, de esjälvklart att man ska back-träna hemma, men dee känsa på en sån bana!! :bump:
Fjording-galning skrev:
Nee inte Boxholm det är så mörkt! Nästan bara bokskog! Jag e nog mer en "fältmänniska"!:D
E det inte bättre att träna hästen i backar hemma?:devil: :angel: Fatta vad du mena!

sista tävlingen där hade dom väl 98 har jag för mig på hösten.

Dom hade en debutant och Msv A på hösten 98, det regnade som fan.

Ja, det gjorde det för jag var där och jag blev blöt. :mad:
Dressyrbanorna hade diken runt spåret och på medellinjen, det var rent förskräckligt.

Ingen som varit i Segersjö?!

Hur fint som helst där! Riktig herrgårdskänsla över hela området.

Det beror ju på hur man badade :angel:

Jag tyckte det inte var så kul direkt och inte min arma bakdel som träffade en stoooor sten heller :crazy:

Fast relativt ren blev jag ju :D

Haha! Själv har jag legat i och guppat och tittat på när alla hästar hoppade rakt emot mig, det var rätt häftigt. :)

olgaklara skrev:
Fast relativt ren blev jag ju :D
Inte som när en god vän till mig ramlade i Duseborgs ankdamm då, han stank ankskit hela vägen hem. :crazy:
Kan av egen erfarenhet meddela att man inte luktar mumma om man badar i Boxholms å heller. :crazy:

hehe..anar va ni menar..;) själv har jag aldrig "fått" bada på tävling!

Ja är helt förtjust i Frösöstallets terrängbana!:) Har aldrig ridit den men den är väldigt fin!:D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Terrängbanan i Versailles har beskrivts som den vackraste de sett av både ryttare och ledare på plats i Paris. Under söndagen är det...
Svar
0
· Visningar
360
Senast: Gunnar
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Amanda_F
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
124
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter OS i Paris är inlett med fälttävlans dressyrprov och det var en överlycklig Sofia Sjöborg som kom ut från banan efter en i stort sett...
Svar
0
· Visningar
153
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31