Bukefalos 28 år!

Finlandsresa

wtf

Trådstartare
idag har vi varit hos veterinären för andra sprutan för rabies :)
men glömde fråga om det är nåt annat än rabiesvaccin + pass som behövs. har läst nånstans att man måste avmaska med nåt speciellt medel både innan man åker dit och innan man åker hem.. nån som vet och kan förklara?
 
Sv: Finlandsresa

Tar upp en gammal tråd.

Det här passet...är det samma som vaccinationsintyget eller är det nåt specifikt pass (som med hästar t ex)?

Jag har försökt prata med min veterinärklinik om det, men har inte fått några bra svar...
 
Sv: Finlandsresa

Hmmm...

Läste länken precis. Där står det 120 dagar. Till mig sa de 140 dagar efter spruta 2...?
 
Sv: Finlandsresa

Tack!

Då ska jag tjata på den ännu mer!

Är det nåt man fyller i på plats eller måste man beställa i förväg?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en 7 årig hane som jag nu behöver låta vandra vidare. Han har under hela livet kämpat med en rad sjukdomar och skador och...
2
Svar
33
· Visningar
4 778
Senast: Ava22
·
Hundhälsa Valp 6 mån Harklade sig några gånger och fick upp slem för några nätter sen. Harklade så även några gånger på dagen. Ingen feber (38)...
Svar
15
· Visningar
1 133
Senast: movi
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
690
Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 617
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp