Finn Tacks neoprene handskar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare hag391
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 365

hag391

Trådstartare
Blev sugen att prova neoprenen för att slippa blöta och kalla händer. Någon som har dom eller provat?

Sv: Finn Tacks neoprene handskar

Provade att köra med neoprene handskar från Jula en gång, det var några minus och jag kan säga att jag gör inte om det misstaget igen!

*kl*
Neoprenhandskar funkar bara när det är hygglig temperatur och regnar, då är de jättebra.

her inte kollat på dem men har 2 andra handskar i neopren o jag tycker de funkar bra såhär på hösten, mina är dock fodrade med flecce...

Liknande trådar

Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
976
Senast: cassina
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
819
Senast: Miingla
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
787
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31