hag391 Trådstartare 19 Okt 2010 #1 Blev sugen att prova neoprenen för att slippa blöta och kalla händer. Någon som har dom eller provat?
Blev sugen att prova neoprenen för att slippa blöta och kalla händer. Någon som har dom eller provat?
N Natasja 19 Okt 2010 #3 Sv: Finn Tacks neoprene handskar Provade att köra med neoprene handskar från Jula en gång, det var några minus och jag kan säga att jag gör inte om det misstaget igen!
Sv: Finn Tacks neoprene handskar Provade att köra med neoprene handskar från Jula en gång, det var några minus och jag kan säga att jag gör inte om det misstaget igen!
S solros 20 Okt 2010 #4 Sv: Finn Tacks neoprene handskar *kl* Neoprenhandskar funkar bara när det är hygglig temperatur och regnar, då är de jättebra.
Sv: Finn Tacks neoprene handskar *kl* Neoprenhandskar funkar bara när det är hygglig temperatur och regnar, då är de jättebra.
satanic 20 Okt 2010 #5 Sv: Finn Tacks neoprene handskar her inte kollat på dem men har 2 andra handskar i neopren o jag tycker de funkar bra såhär på hösten, mina är dock fodrade med flecce...
Sv: Finn Tacks neoprene handskar her inte kollat på dem men har 2 andra handskar i neopren o jag tycker de funkar bra såhär på hösten, mina är dock fodrade med flecce...