Finns det här programmet?

Maleficent

Trådstartare
Har letat ihjäl mig efter ett bra program som både kan fungera som ordbehandling och fri ritning, finns detta ens? Blir så trött på alla dessa figurer som man ska ändra och hålla på med... Är ju så vansinnigt ineffektivt.
Har någon några bra tips? Kanske har jag till och med missat någon funktion? (använder word och pages)

Jag har just börjat använda microsoft OneNote (gillar det!).
Det går att skriva, infoga figurer/bilder och rita på frihand. Går att exportera till word (inte helt funktionsfritt...). Jag använder det som anteckningsbok och inte för att göra officiella dokument. Allra bäst tycker jag om att kunna ta bilder med mobilen direkt från OneNote appen så hamnar bilden på ställe i anteckningsboken :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
732
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 409
Senast: qitis
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
698
Senast: Myrten
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd... 2
Svar
25
· Visningar
3 778

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Leverera valp vid 12 veckor?

Hästrelaterat

Tillbaka