finns det några anndra

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Smurrfan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 703
S

Smurrfan

nu är det så att min bror letar hund men det finns inga (intressanta lr hur man ska säga) på de hemsidor vi kollat på och då undrar jag om det finns några fler än: eniro.se, Blocket.se, kopochsalj.se hundannonser.se (tror jag det var.) och om det gör det skulle ni väll kunna vara snälla och säga dom:)

Sv: finns det några anndra

Kolla på rasklubbens hemsida. (av den ras ni är intresserad av.) Där finns alla som klubben kan rekomendera o uppfödarna följer klubbens normer ang hälsa o resultat.

Prata med folk som har just Er ras. Kanske vet dom om någon hund som är tillsalu.

Om du vet vad du letar efter hitta den kenneln som har det o ställ er i kö på en valp. Massa valpar kommer inte ens ut på marknaden för dom är tingade redan innan.

Liknande trådar

Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 315
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 940
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 069
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
1 106
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10