Finns det några bugganade buke-folk?!

OutOfService

Trådstartare
Jag tycker att det är ungefär hur kul som helst att bugga, meeen jag har inga vänner som förstått tjusningen med detta!
Visst funkar det att åka ut själv, men ibland vore det kul att ha någon med sig! Framförallt på hemvägen för att diskutera alla spännande människor man kan träffa en danskväll ;)

Sv: Finns det några bugganade buke-folk?!

Haha, jag och pojkvännen har gått buggkurs nu i höst, jag har även buggat lite när jag var liten. Nu fick han ställa av bilen (vi bor inte ihop för tillfället) och det gick inte att lösa praktiskt med buss och/eller tåg så nu fick vi hoppa av.

Dessvärre bor nog vi en bit ifrån varandra. :p

Jag och sambon har tränat bugg regelbundet i runt 2 år nu.
Hur kul som helst.
Det finns också ett gäng som tränar annan veckodag som tränat tillsammans i 6-7- år ( gissa hur duktiga de är..) och nybörjargrupper förstås.

Nu igår kväll var vi på dans och där var en stor del av alla som tränar så gissa vilket drag det var där.....*torkar svetten ur pannan*

Smiter in här från Ungdom och vill säga att jag också gillar att bugga :D Jag har som tur några kompisar som har förstått detta med att bugga är kul ;) Så har blivit mycket bugg i år!

Jag är på snudd på att dra iväg och dansa själv ikväll! Men vet inte om jag är så taggad, för både Thn och Borås är en bit bort :p

Smiter in här från Ungdom och vill säga att jag också gillar att bugga :D Jag har som tur några kompisar som har förstått detta med att bugga är kul ;) Så har blivit mycket bugg i år!

Vilken tur du har som har vänner som försått tjusningen med det :D

Jag var grym på att bugga på skoljympan, men har nog inte gjort det sen dess mer än på skoj nån gång.

Jag älskar att bugga och jag vill så gärna gå en kurs men sist jag tittade var det rätt dyrt!:(

Ja nu får du dra ut och dansa ikväll :D

Jag är mest och buggar runt Gislaved och även Borås då jag har en del kompisar sedan gymnasietiden som bor där borta ;) Har faktiskt aldrig varit i Thn och buggat :P

Nu hittar jag inte priserna längre, men hittade en en två dagars kurs för 37 euro och det var ju billigt!:)
Det andra jag hittat tidigare var MYCKET dyrare!:eek:

Ja nu får du dra ut och dansa ikväll :D

Jag är mest och buggar runt Gislaved och även Borås då jag har en del kompisar sedan gymnasietiden som bor där borta ;) Har faktiskt aldrig varit i Thn och buggat :P

Nä Thn har jag aldrig vart heller.. men det var där och Borås som lockade mest med banden idag :p

Aha, ja Borås brukar oftast alltid ha något som är bra :D Men inte kul och åka allt får långt heller.

Nu hittar jag inte priserna längre, men hittade en en två dagars kurs för 37 euro och det var ju billigt!:)
Det andra jag hittat tidigare var MYCKET dyrare!:eek:

Här kostar en helgkurs (2x10-16) 500 kr/person.

Se där!:) Ska se om jag kan hitta dem andra priserna!
Men annars är 37 euro bra tycker jag!

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
2 096
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 780
Senast: Farao
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 446
Senast: fejko
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig... 2
Svar
22
· Visningar
6 434
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka