Bukefalos 28 år!

Finns det säkerhetsbom på mitt släp?

ThereseEkholm

Trådstartare
Som min rubrik leder, har jag säkerhetsbom på mitt släp? Det är en Boj från 1981, och vet inte riktigt vart jag ska kika någonstans om jag verkligen skulle ha en säkerhetsbom. Och om jag inte skulle ha det, vart får man tag på såna delar? Samt bakbommar då jag har kedjor, vilket jag verkligen inte vill ha. Jag har precis köpt min transport som renoveringobjekt. Så vart kan jag se om jag har säkerhetsbommar och ifall inte vart får jag tag på det, samt på bakommar? :)
 
Bäst är att kontakta Boj, de har MASSOR med reservdelar och de har bergis stenkoll på vad som sitter på ditt släp :)
 
Som min rubrik leder, har jag säkerhetsbom på mitt släp? Det är en Boj från 1981, och vet inte riktigt vart jag ska kika någonstans om jag verkligen skulle ha en säkerhetsbom. Och om jag inte skulle ha det, vart får man tag på såna delar? Samt bakbommar då jag har kedjor, vilket jag verkligen inte vill ha. Jag har precis köpt min transport som renoveringobjekt. Så vart kan jag se om jag har säkerhetsbommar och ifall inte vart får jag tag på det, samt på bakommar? :)

Jag har ett BOJ från 85, det har säkerhetsbommar fram. Kolla nertill i kant med där frambommen sitter, på utsidan så finns liksom "vreden" där. Kan ta kort när jag kommer ihåg. :)
 
Jag har ett BOJ från 85, det har säkerhetsbommar fram. Kolla nertill i kant med där frambommen sitter, på utsidan så finns liksom "vreden" där. Kan ta kort när jag kommer ihåg. :)
Okej jag ska kika där om jag ser något annars får jag kontakta någon återförsäljare och se va dom säger! :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 808
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 823
Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
2 920
Senast: Snowball
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp