Finns detta bett öht?

Vogue

Trådstartare
Jag skulle så gärna vilja ha ett rakt eller 3-delat mässingsbett med parerstänger, men finns detta?

Har bara hittat ett svagt svängt i syntet, och det är inte riktigt vad jag är ute efter...

Rider egentligen bara med Sprenger men har inte hittat något sådant hos dem så då får jag väl våga mig ut och testa lite nya! :D

Senast ändrad:
Sv: Finns detta bett öht?

Tack! :D:D

Borde jag vetat, jag som har beställt ett hack därifrån! :confused::rofl:

Mantorps Travshop har ett med rak syntetmitt (stålkärna (?)) och parerstänger, dock ej i mässing! :)

Det bettet är rakt och stenhårt ej böjbart..... inget jag söker....

Jag har ett rakt med parerstänger från Sprenger, men tyvärr är 12.5 cm för stort för min häst....
32452943.jpg

Dock inte i mässing.....

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 209
Senast: sweep
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
1 034
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Blandraser och renraser
  • Valp med diarré?