Finns detta i svart?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lady_flash
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 461
L

lady_flash

Detta hittade jag på Henrikssons.. nån som vet om det finns i svart?
eqltrans4.JPG
:love:

Sv: Finns detta i svart?

Fanns ett liknande i svart på globussport.se tidigare. Så kolla på deras hemsida vilka som säljer deras varor :)

tack , det va snällt :) men har inte globus väldig dålig kvalité på läder?

Globus egna märken tycker jag är bra kvalite för en billig peng :) Däremor så har dom ju andra varor som inte är deras egna...som alla grossister.. det tränset du har bild på har jag sett hos tillverkare i ..hm... vart var det nu... äsch...nåt arabland. Skulle tro att just detta träns ursprungligen kommer från samma tillverkare...och sen hamnar hos olika grossister som i sin tur sätter sitt eget namn på :angel:

Okej hehe... låter lite konstigt men jag älskar den lilla plattan som dt står Eql på :angel:

kollade "Fancy" trändet, men det såg mkt klumpigare ut än det andra? Inbillar jag mig bara? :confused:

Hihi.. då är det inte bara jag som älskar mässingsplattor... Köpte ett nytt träns förra månaden bara för att den hade plattan på nackstycket... Då har jag bara tre med plattan på pannbandet... ojdå...
Jag har en EQL lädergrimma som jag är väldigt nöjd med. Bra läder för en relativt billig peng... Jag hade defenitivt hellre köpt EQL än Globus... Det syns garanterat skillnad på lädret... Henrikssons kan säkert ta hem ett till dig. Det brukar gå ganska fort... vet att hon tar in åtminstonde varannan vecka därifrån, så finns det inne på equalityline får de det ganska snabbt... Annars kan det dröja med deras beställningar från dyon och hg iaf...

min polle har ett somser ut så fast svart tror jag det är liknande i alla fall.
finns typ på hööks fick det emd när hon kom till mig som foderponny:D

Ja det finns i svart men det bruna är mycket snyggare:angel:

Ja, men hon passar inte i brunt + att all hennes utrustning i övrigt är svart!

Såg det på My One butiken idag på rea i Göteborg men du kanske inte bor i Gbg-trakten?

*har inte riktigt med den här tråden att göra, men fanns det mycket kvar på rean på My One? Värt att åka dit? Bor i gbg så det är inte långt ;)

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
547
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
924
Senast: Bison
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 910
Senast: Görel
·
Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka