Finns ej med på startlistorna?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Idas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 799

Idas

Trådstartare
Jag finns ej med på startlistorna över helgens tävling? Är detta vanligt att det händer? Har mejlat arrangören och frågat men man blir ju lite förvirrad.

Sv: Finns ej med på startlistorna?

Är betalningen registrerad och har hästen alla papper i ordning?
Har det varit bortlottning?
Har anmälningen varit inne i tid?

Ring och fråga annars :)

Ringde och pratade med dem och deras datorsystem hade kraschat så hälften av alla namn var borta ;) Så det löste sig!

Jo, sånt händer ju tyvärr ibland.
Det är nog bra om man själv är lite uppmärksam och kollar startlistorna i god tid så man inte behöver stå i sekreteriatet på morgonen och dividera fram och tillbaka om vem som gjort fel och att man minsann ska få starta.

kl

Sen ibland kan det vara så att preliminära startlistor har kommit ut innan anmälningstiden har gått ut, därmed står inte alla anmälda med. Så man får kolla när startlistorna senast är uppdaterade.

Liknande trådar

Hoppning I morgon drar äntligen Världscupen 2023-2024 igång. Premiären går i Oslo. Några mer som är taggade? Och framförallt - någon som har... 12 13 14
Svar
269
· Visningar
22 257
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 176
Senast: Hedwig
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 659
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka