Finns inte det..? (bett)

Solvira

Trådstartare
Jag vill ha ett rakt bett i mässing! Finns inte det? Har letat och letat men kan inte hitta det nånstans! Hjälp mig!

Sv: Finns inte det..? (bett)

granngården i hörby har och eko i malmö, såg senast igår..

/M

Va dum. Det är ju inte direkt nära mig. :/ Och här i stan finns det inte.

Nån som vet om det finns här/runt Sthloms trakten?

kan inte kanske granngården beställa in??

/M

Jag vet inte om jag ens orkar göra mig besväret. Beställde ett täckesspänne genom dem sommaren för två år sen och det har fortfarande inte kommit. När vi frågat om det säger de "jajustja, det har vi glömt! vi ringer om det så att det kommer med nästa beställning!". :smirk: :crazy: :rofl:

Kolla runt på olika hästaffärer på internet och har de inte går det säkert att beställa genom dem så de skickas hem.

Men jag har kollat på alla internetbutiker jag kan komma på. :confused: (Det vill säga, inte några, har en lååång rad inlagda som favoriter för att lätt hitta dem...).

Någon som har någit tips? :confused:

Har de? :D Visst finns det en Eko i Stockholm? Tror du att de också har? :bump:

(Åhnej, jag har blivit matchningsfreak! :eek: :o )

Jo, hansbo säljer sådana. Dock inte med fasta ringar...

Äh, jag har börjat ge upp det nu, det känns inte lika viktigt längre. :p Det viktiga är bara att få tag på ett rakt bett! :)

HS731510_ptn.jpg

Någon som kan avgöra om detta är mässing eller inte? Står inte på sidan jag hittade det...

Jag har ett... Hansbo stl 12.5 i mässing... Rullande ringar...
Använder det aldrig...

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 212
Senast: sweep
·
Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
605
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: warg
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
495

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka