Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå.Mäns paket motsvaras ju inte av vår byst, liksom?![]()
Du och jag eller män och kvinnor? Du får naturligtvis använda vad du vill, det har jag ingen åsikt om. Tänkte bara att det kändes orättvist; att vi kvinnor ska ha såna sköna plagg att bära och inte männen...Men varför kan du inte bara acceptera att vi är olika?
ick en förminskningsoperation när jag var 14 år -
Haha, ja naturligtvis finns det skydd för härligheten när männen sportar. Något säkerhetstänk inom BH-världen? Nej, nej.Det slår mig att vi nu nästan snackar suspensoar här
Förminskningsoperation redan som 14-åring? Du måste ha haft riktigt stor byst med andra ord![]()
Ja, jag hatar min BH idag. Vem hittade på f-nskapet?![]()
Funderade idag på detta med BH:ar. Dessa alla olika modeller med lyft och push och ilägg och stålbågar...
Finns PH? Dvs snopphållare; med stålbågar under behagen, ilägg och lyft och push... allt för att framhäva, förstora och visa upp innehavarens organ. Gärna kombinerat med urringade filjonger förstås. Eller för att hållla uppe tyngden för att undvika kommande hängbehag med tiden.
Finns det? Om inte - varför inte?
Åh givetvis, glömde det.
Varför använder då inte männen snopphållare med en stålbygel under snopp resp pung, ilägg och pushupeffekt?
Dance beltsDet balett-pojkarna har under tightsen
Ouch...it hurts when your balls smack against your thigh
Tydligen även kallad "skamkapsel"...Blýgdkapseln har liksom fallit ur modet sen några hundra år.
Oh, det är inget problem. Stort är det som gäller; de säljs med små fickor i där man kan stoppa i speciella ilägg. Pushupeffekten och byglarna gör sitt till. Sen har vi ju även plastikkirurgimarknaden som kan hjälpa till; det är så lätt att bara välja önskad storlek och sen åka in och "fixa" snoppen. Aaalllla gör det nuförtiden, inget konstigt.fåfängda över den saknade grovleken samt den saknade längden