JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
mannis
Startdatum
Startdatum
19 Dec 2003
Svar
Svar
4
Visningar
Visningar
764
det någon westernsadel som kan tänkas passa till en kortryggad lite överbyggd islandshäst
?
Tips mottages tacksamt
Jag tror också på en "arabwesternsadel" Det passade iallfall på min kompis islandshäst.
Lycka till.
Hej
Och tack för era svar.
Jag har nu hööks "arab" western sadel hemma ,den svarta, men tycker den är lite lång men superskön att sitta i
Utrustning
Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Utrustning
Hej
Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Utrustning
Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈
Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Utrustning
Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha.
Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Klippmaskin till tjock päls
Hundhälsa Såg på Lyckliga fårets fb att Oster slutar tillverkas och då också alla tillbehör.
Jeps
32 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 75
Hund
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Ja olika egenskaper. Bedlington är en terrier avlad för att jaga småvilt, ser inte att den typen av hund efterfrågas.
Sedna
58 minuter sedan
Svar: 28
Visningar: 1 043
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Det har jag! De smakar väl egentligen bara lite mera... ägg. :D Krämiga och jättegoda, och gulan är mycket större vs vitan än hönsägg...
Sel
Idag kl 05:58
Svar: 1 556
Visningar: 132 327
Djur