Bukefalos 28 år!

Fins det något intresse här av avelskonferensen i Januari 2006 ?

C

clownen

Enligt ASVH´s hemsida så har det varit en Ordförande konferens i Husqvarna den 13-14 augusti 2005. Där togs beslutet om en avelskonferens som ska gå av stapeln i Linköping i Januari. Var därför lite nyfiken om det är någon här som är intresserad och ska åka ?

Kursiverat nedan är Kopierat från ASVH:s hemsida

”Avelskonferens”

En avelskonferens i början av 2006 diskuterades. Den 28 -29 januari i Linköping fastställdes. Det sammanfaller med Östergötlands Varmblodsförenings ”Ridsportgala”, vilket kan vara passande eftersom en gemensam middag + show skulle kunna avnjutas på lördag kväll i Cloetta center.

Temat för avelskonferensen ska framförallt vara den nya avelsplan som ASVH och SLU gemensamt ska ta fram förslag på under hösten. Förslag på att de lokala föreningarna ska bilda grupper som följer upp vad som händer efter avelskonferensen framlades.


Hand upp - hur många ska åka ? Själv sträcker jag upp handen :D

Helen
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Fins det något intresse här av avelskonferensen i Januari 2006 ?

Hade man kunnat fixa häst,- och barnvakt, så hade jag varit sugen på att åka....
Har haft dåligt med flyt på det området en stund. Speciellt hästarna, i vinterperioden. Suck!
Så jag får väl se fram emot en täckande rapport istället!
mvh
 

Liknande trådar

C
Avel Kopierat från ASVH`s hemisda: ASVH:s Avelskonferens 2006 2006 års avelskonferens äger rum i Linköping 28-29 januari och temat är ”...
Svar
13
· Visningar
1 448
Senast: Nobbeled
·
C
Avel Nu kan du som enskild medlem komma att få ta del av ASVH:s nya avelsplan inom kort. :bow: Detta är kopierat på ASVH:s hemsida...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: pastejja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp