Finsta Lantbruksskola

shady

Trådstartare
Hur många av er har gått där? Vilka år i sådana fall. Gick själv där 1983-1985.
 
Hallåj! Jag gick där 1996 -99.
tongue.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Ja, de sista gick ut i våras... Asdåligt. Först bygger dom stall och ridhus för flera miljoner och sedan typ fem år senare lägger dom ner skolan. Typiskt politiker m fl. Tänker inte längre än näsan räcker.
devil.png
 
Senast ändrad av en moderator:
japp dom tog in dom sista året innan jag sökte
devil.png
men när jag sökte fick vi komma dit på visning å grejer, då va d inte säkert, men jag hamnade i uppsala istället, ångrar de inte alls! blir nästan ledsen om jag tänker att jag gått på finsta skulle jag ju aldrig träffa alla underbara människor som finns där!!
 
Senast ändrad av en moderator:
Finsta var den underbaraste skolan i hela världen!!!!
Det är så himla tråkigt att den har lagts ner... :cry:
Jag gick ut året när de bestämde att den skulle läggas ner. Så årskullen efter fick gå klart iallafall.
Saknar tiden på Finsta med alla roliga människor!!
 
kul för er som har gått där! Nu är de ju nya ägare och min kompis sa att dem ska göra om det stooora ridhuset(där ja alltid har velat rida) till en svinstia! hemskt hemskt..
 
jag har oxå gått på Finsta! gick ut - :bump:00
Bra skola men det blev för intensivt me internatet!
 
jag har inte gått där men bor ju i rimbo :mad: (hatar)
men men coolt me massa människor som gått där ju!
har ridit i ridhuset iaf :D
 
Sv: Finsta Lantbruksskola

Gammal tråd!
Jag gick ut -02.
Kan tillägga att ridhuset inte är en svinstia, det var nog mest prat (drömmar) från jord/skog killarna som gick på skolan.
 

Liknande trådar

Kultur Jag har en oöppnad inplastad julkalender från 1985 med Trolltider. Kan den vara intressant för någon att köpa tror ni? Var hittas en...
Svar
2
· Visningar
365
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
586
Senast: yamyam
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har gått 10 år sedan Saga Scott blev en tittarfavorit i dokussåpan Paradise Hotel. Efter en tid i rampljuset försvann hon och det är...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Gunnar
·
Ekonomi & Juridik Jag fick ytterligare en höjning av vetrinärvårdsförsäkringen i år. Nu har jag en gammal häst som jag inte göra något större ingrepp på...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 282
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp