Fisk till middag

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Icka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 592
I

Icka

Kan man ge katterna vilken fisk som hellst? Ska man tillaga den något eller hur brukar ni göra?
Funderar på att bjuda kissarna på en lyxmiddag snart! :)

Sv: Fisk till middag

Mina katter äter kokt fisk varge dag på grund av att en av dom har en känslig mage detta kombinerat med Hills foder får dom att må toppen.

När det gäller sort så är den enda som duger åt mina Fi**us sej önskar dom kunde gilla någon billigare sort men dom gånger jag försökt så har jag fått kasta allt :crazy:

Brukar koka fisken så hårt att det blir nästan som en soppa med små bitar i då tycker dom det är som godast :d

Liknande trådar

Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
920
Senast: ufot
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
597
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
32
· Visningar
1 295
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 101
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka