Bukefalos 28 år!

Fisk till middag

I

Icka

Kan man ge katterna vilken fisk som hellst? Ska man tillaga den något eller hur brukar ni göra?
Funderar på att bjuda kissarna på en lyxmiddag snart! :)
 
Sv: Fisk till middag

Mina katter äter kokt fisk varge dag på grund av att en av dom har en känslig mage detta kombinerat med Hills foder får dom att må toppen.

När det gäller sort så är den enda som duger åt mina Fi**us sej önskar dom kunde gilla någon billigare sort men dom gånger jag försökt så har jag fått kasta allt :crazy:

Brukar koka fisken så hårt att det blir nästan som en soppa med små bitar i då tycker dom det är som godast :d
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två gnällisar här hemma som emellanåt frestar på mitt tålamod. Eller ja, det är framförallt den ena som gnäller, men den andra...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: Wille
·
Mat Vi har besök i helgen och jag har tänkt att vi ska bjuda på "hemmaproducerad mat" (så långt det är möjligt). Men, jag som inte ätit kött...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: ameo
·
Katthälsa Tant siames är 12 år i vinter och har aldrig haft urinproblem. Tills nu. I skrivande stund är hon helt nyopererad för urinsten. Stenar...
Svar
1
· Visningar
648
Mat Jag blir så förvirrad. Hoppas att Buke kan ge mig klarhet. Vad är egentligen den där processade maten man ska undvika om man vill vara...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 458
Senast: Askvind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp