Fiskarhedenvillan - spoven

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare PrincessAsk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 435
P

PrincessAsk

Jag o min sambo var på en visning av fiskarhedenvillan - spoven i helgen. Vi blev totalt förälskade i huset. Så nu undrar jag om det är någon som byggt detta hus o om ni isåfall vill dela med er av bilder till mig? Hade varit jättesnällt om ni kunde det så vi kan få lite mer inspiration. Kram Marre

Sv: Fiskarhedenvillan - spoven

Har inga bilder dessvärre man har varit inne i ett par stycken från Fiskarheden. Tycker också de är jättetrevliga! Lite mer charm och detaljer än de klassiska från Myresjö, Västkusten och Smålandsvillan exempelvis.

Liknande trådar

R
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: Luzzan
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 606
Senast: manda
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 158
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka