Fitlinetråden borta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kan ju i alla fall inte bero på att little miss sunshine som dök upp i den gjorde nån positiv reklam för fitline ;)

Hehe, jag som tyckte att hon mest(med visst bistånd från bukefalister, medges) lyckades få produkten att framstå som något som såldes till överpris med tvivelaktiga metoder och ovetenskaplig marknadsföring. :angel:

Jag hade önskat att tråden fått stå kvar just därför att hon fick mothugg, det är så bra om den typen av diskussioner kommer upp när folk googlar på Fitline.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Facebooksidan för min förening (är ordf) hr ändrat. (tror jag vet av vem...) Jag är borttagen som admin plus att inlägg numera måste...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: tanten
·
IT & mobiler Använder Insta i webbläsaren. Vill ta bort en hel chatt men instruktionerna jag hittar funkar inte. Det kommer inte upp nån knapp med...
Svar
2
· Visningar
289
Senast: Rosett
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
172
Senast: Rosett
·
Hemmet Sedan en tid tillbaka stinker det ofta tobaksrök i min lägenhet. Jag vet inte varifrån det kommer, ifall någon granne börjat röka eller... 2
Svar
30
· Visningar
1 525
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka