Tips för att få bort röklukt

Hon får köra den när hon inte är hemma.

Det kommer inte lösa problemet men kanske lindra problemet t.ex. röklukten biter sig inte fast så det luktar rök jämt om man kör ozongeneratorn med jämna mellanrum. (Jag har inte sett något förslag som löser det akuta problemet.)
Nu är det självklart upp till @Görel men jag tycker att ozongeneratorer låter rätt läskiga. Astma- och allergiförbundet säger:

Bör man välja luftrenare med ozongenerering?
Astma- och Allergiförbundet avråder från luftrenare som använder ozongenerering. Ozon är en giftig gas som kan orsaka andningsproblem, astmaattacker och på lång sikt lungsjukdomar.

Liknande trådar

Hemmet Min mikrovågsugn tog nästan fyr igår och det rök mycket. Nu är den kasserad, men det stinker bränt fortfarande. Jag fixar knappt att...
Svar
4
· Visningar
263
Senast: Keb71
·
Äldre Har fått ett litet problem och nej vi har inget samröre med maffian, inte heller är vi torpeder. Däremot fodrar jag min katt med...
Svar
19
· Visningar
4 452
Fritid Jag är i tagen med att göra rent kakelfogar, som verkar ha fått ta en del stryk efter en längre tids spisfläktsrökning. De förr vita...
Svar
4
· Visningar
1 293
Senast: hvala
·
N
Övr. Hund Min lille vovve protesterar ibland när vi lämnar dom ensamna ibland genom att skvätta på bordsben osv. stänger av lägenheten med...
Svar
6
· Visningar
2 202
Senast: Naggur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur