Fixa fransarna på flyveil

Zpunk

Trådstartare
Kan man snygga till fransarna på något bra sätt när de börjat repa upp sig? Den här har nog gått i tvättmaskin och blivit lite ful av det. Några är ännu fulare, där får jag nog klippa bort lite men det lär ju repa upp sig då.
 

Bifogade filer

  • 56051480-8CE0-494C-B305-AE46A6E51C91.jpeg
    56051480-8CE0-494C-B305-AE46A6E51C91.jpeg
    220,3 KB · Visningar: 10
Kan man snygga till fransarna på något bra sätt när de börjat repa upp sig? Den här har nog gått i tvättmaskin och blivit lite ful av det. Några är ännu fulare, där får jag nog klippa bort lite men det lär ju repa upp sig då.
Smält lite lätt med en tändare
 

Liknande trådar

Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
265
Senast: sweep
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
724
Senast: Caoimhe
·
Övr. Hund Inser att det kanske inte finns något bra svar på min fråga men tänker att om någon har nåt bra tips så är det här på Buke i alla fall...
Svar
16
· Visningar
1 187
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
273
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp