fixa till hästtransporten

HH_gullet

Trådstartare
Hej! jag har precis köpt en hästtransport, tänkte jag skulle snygga till den lite invändigt och lite utvändigt,, när ni några tips?
Det som behövs är att måla taket inne i transporten är så gulaktigt, vad ska jag ha för färg eller vad ska jag göra? Även då taket på utsidan räcker det med algtvätt och vaxning? :)
 
Jag hade samma på min transport, taket invändigt hade blivit gulaktigt. Rollade med fönsterfärg (vit för utomhusbruk) efter att ha tvättat ordentligt rent först. Tror det behövdes två strykningar. Det är några år sedan och ser fortfarande fint ut. :) Utvändigt skulle jag ha testat med tvätt (jag använde någon form av supercleaner) och att vaxa om det ser bra ut.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har precis köpt en begagnad transport och tänkte försäkra den, tar gärna emot tips om bästa försäkringen som också täcker invändiga...
Svar
4
· Visningar
619
Senast: Cavallo
·
Utrustning Hej! Har precis köpt en transport men dekalerna är lite dåliga så ska uppdatera dem. Jag vet att man ska ha skylt uppe när man kör...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: Morces
·
Utrustning Hej! Jag har haft uppehåll från hästeriet en tid men har nu köpt häst igen. Nu är det dags att kika på lämplig hästtransport till oss...
2
Svar
20
· Visningar
2 436
Senast: ako
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
276
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp