Fixa upp kavaj? Helt knäppt eller genomförbart?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Real_Life
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 080
R

Real_Life

Jag har en skittråkig kavaj rent ut sagt och den är inte alls speciellt rolig att ta på sig. Skulle vilja fräscha upp den lite men vet inte vad man kan göra.
Byta knappar är ju givet, men till vad? Glittriga, silvriga eller guldiga? Eller kanske med hästar på? Vad är snyggt?
Kanske man kan göra kragen roligare? Den är bara helt svart (precis som resten av kavajen). Sen är det också skittråkigt att fodret är svart men det finns väl inte så mycket att göra åt det. Har någon tips på vad som går att göra för att få den skojigare?
Jo, en sak till :idea: Det är axelvaddar i den, bör det vara det på en kavaj? Tycker det känns så fjolligt :o

Sv: Fixa upp kavaj? Helt knäppt eller genomförbart?

Ingen som har tips?

är det en ridkavaj, så tycker jag inte att du ska göra något alls, men om det är en vanlig kavaj så kan du ju alltid sy på ngn käck färg på kragen och matcha med knapparna

Ja, det bör vara axelvaddar i en kavaj för att den ska sitta snyggt. Det är liksom ett maskulint plagg egentligen. Om du kollar på vanliga damkavajer av "kostymstuk" så är det axelvaddar i de flesta.

Det är en ridkavaj men den är SKITTRÅKIG verkligen.

Liknande trådar

Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula... 2
Svar
23
· Visningar
4 996
Ridning Akademisk Ridkonst á la IngelaH Att jag skriver just ”Akademisk Ridkonst á la IngelaH”, beror på att det finns tusen och åter tusen...
Svar
14
· Visningar
1 877
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka