Fjärde segern för Brink

Sv: Fjärde segern för Brink

Dem är ju bara för bäst! det var mäktigt!
 
Sv: Fjärde segern för Brink

Jag var på plats, det var sjukt många som såg dressyren i år (jag var en av dem), helt fenomenal publik! Går inte att beskriva känslan!
 
Sv: Fjärde segern för Brink

Och vilken häst Briar är då. Wow. Skulle inte tacka nej till att rida för Jan Brink heller. Finslipa sitsen en aning kanske... ;)
 
Sv: Fjärde segern för Brink

Lussan kür :love: Jag älskar verkligen hennes ridsätt, sen har hon tyvärr inte en så pass bra häst som hon borde, men.. Jga började iaf nästan lipa när hon ridit klart :love: Och va maffigt när hon red med en hand o publiken klappade i takt på slutet!
 
Sv: Fjärde segern för Brink

Jag var på Globen för 5 år sedan, då var vi inte många som tittade på kür. då var de flesta i anexet.
I år fick jag mig en chock. det är tydligen inte bara jag längre som gillar dressyr. Rös i hela kroppen när hela globen stod upp för Jan och Briar.:bow:

En underbar kännsla, ja jag kommer tillbaka nästa år.
 
Sv: Fjärde segern för Brink

Lussan kür :love: Jag älskar verkligen hennes ridsätt, sen har hon tyvärr inte en så pass bra häst som hon borde, men.. Jga började iaf nästan lipa när hon ridit klart :love: Och va maffigt när hon red med en hand o publiken klappade i takt på slutet!

:love: ja det var faktiskt häftigt...:bow: :bow: :bow:
 
Sv: Fjärde segern för Brink

Jag var på Globen för 5 år sedan, då var vi inte många som tittade på kür. då var de flesta i anexet.
I år fick jag mig en chock. det är tydligen inte bara jag längre som gillar dressyr. Rös i hela kroppen när hela globen stod upp för Jan och Briar.:bow:

En underbar kännsla, ja jag kommer tillbaka nästa år.

:bow: :bow:

j:) a jag hade inte varit i globen heller på länge.. mamma och jag såg det tillsammans när jan brink och briar kom ut skrek jag som en stucken gris(dagarna efteråt kunde jag inte prata:rofl: ):bump:

när han van dansade jag ungefär så här:banana: hehehehe.....
 
Sv: Fjärde segern för Brink

jag tyckte att matine(?) med sina charmiga öron :p också var jätte bra men jan var absolut bäst en väl förkänad seger:rofl: :banana: :banana: :banana:
 
Sv: Fjärde segern för Brink

küren va lungt häftigast på hela globenhelgen! =) särskilt lussans uppridning. oh jesus!
 
Sv: Fjärde segern för Brink

Det är så underbart att se dem rida..
mycket bra sammarbete och
måste dock säga att det aldrig kommer finnas någon som är mer knäckande en dem två.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Stockholm City) De struntade i förklädnader – ändå vann de maskeradhoppningen. Helena Lundbäck och Linda Heed var sig själva – eller...
Svar
15
· Visningar
3 060
Senast: korytko
·
  • Artikel
Hästnyheter (SvRF) Det blev tre gånger svenskt i topp i dressyrens Grand Prix Kür! - Det känns ju alltid bra att vinna! sa Jan Brink efter segern...
Svar
0
· Visningar
960
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp