Heed och Lundbäck spelade sig själva

Sv: Heed och Lundbäck spelade sig själva

dom var ursköna!, höll på att skratta ihjäl mig ! :D
 
Sv: Heed och Lundbäck spelade sig själva

ja de var verkligen lysande, att parodiera sig själva på det viset! Helena som kom in i pyjamas och hästen hade halm här och var o manen spretade!
Engelsmännen var lite för gubbsjuka, fast det var ju roligt att få se dem hoppa i bara kalsongerna
 
Sv: Heed och Lundbäck spelade sig själva

Fyfan va härliga dom va :rofl: Skönt med folk som kan bjuda på sig själva!
 
Sv: Heed och Lundbäck spelade sig själva

Haha, jag skrattade så jag grät. Sedan när hon skulle "visa sin stil" skrattade jag bara ännu mer :rofl: Såg ni vad Helenas häst korvade sig :) bäst på länge
 
Sv: Heed och Lundbäck spelade sig själva

Jaa:banana: dom var klart bäst :bump:
 
Sv: Heed och Lundbäck spelade sig själva

Haha, fy 17 va kul de va :D !! Dom var ju bara bäst! Linda som gjorde galoppiruetter mellan hindren och hade kort klänning och Helena som jagade på sin häst med flaxande armar och hade pyjamas! "Äsch, jag försov mej.." sa hon! Och hennes häst hade tränset på sned :p ! Skitkul va det :D! Skrattade så jag... Ja, jag vet inte vad ;) ! Alla runtomkring mej skrattade mest åt Whitaker och Billington, men jag tyckte att Helena och Linda var mycket bättre! Tomtegubbarna var roliga i början, men sen blev det lite för mycket :crazy: ...

Ångrar inte att jag åkte till Globen, jag VILL åka dit nästa år också :banana: :bump: !!!
 
Sv: Heed och Lundbäck spelade sig själva

gaah höll på å dö av skratt när de red. och då såg jag det ändå bara på tv :D så himla sköna var de :bump:
 
Sv: Heed och Lundbäck spelade sig själva

:rofl: Väl värda förstaplatsen!
 
Sv: Heed och Lundbäck spelade sig själva

jag skiter i om dom INTE spelade jag garrva ihjälmig iallafal dom var ju skit kul....

jag är glad att dom van
 
Sv: Heed och Lundbäck spelade sig själva

"Maria"- Har du graman?
Helena - Eh ja, hur ska jag annars få hästen på tygeln? Det var ju stilhoppning!
 
Sv: Heed och Lundbäck spelade sig själva

HAHAAHAH, Dt var fan det bästa! "Eh ja, hur ska jag annars få han att kröka på nacken? det är ju stil hoppnig!" :D:D:D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Stockholm City) Dressyr – en knäpptyst sport med uppnäsa? Glöm det, den svenska trippelsegern fick över 8 000 att vråla i Globen. –...
Svar
10
· Visningar
1 658
Senast: Dartbruden
·
  • Artikel
Hästnyheter (Stockholm City) OS-bronset blev till silver - till slut. Mer än ett år efter Aten fick Malin Baryard och de andra i hopplandslaget...
Svar
0
· Visningar
804
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp