Flash ny kläder :)

Bison

Trådstartare
Lovade ett par att jag ska skulle lägga upp bilder när Mosses nya tävlings outfit anlände, här kommer dem.

071215045.jpg

071215053.jpg

haha måste baa berätta, det brukar inte vara några bekymmer alls att ha honom lös o ta kort men idag bestämde han si för att skämta till det med matte. Helt plötsligt vände han sig om i gick iväg, jag kastade mig in i stallet slet åt mig en hink havre o gick efter ivrigt skakande. Han ignorderade mig totalt, stannade till lite vid sin hage, fortsatte sedan ut på grusvägen med mig efter, kan tillägga att Flash är inte den hästen man springer fatt o tar tag i, utan allt måste ske lunt o stillsamt. Han traskade vidare en bit, så vände han ut på en åker gick ett varv, upp på vägen tillbaka in på stallplan. Vid hagen mittemot sin egen stannade han vände sig om o gick fram till mig, knäppa häst :p
Som tur var var detta på morgonen o ingen såg oss, hoppas jag :o

Men när man är söt som socker går det inte at bli arg :love:
071215056.jpg

Sv: Flash ny kläder :)

Haha tyket av han att gå iväg!:p
Det är inget som jag skulle köpt till min häst, men smaken är som baken!

haha, det är så han är, en riktig skojare ;)

nää, antingen hatar man det eller så älskar man det ;) Flash utmärker sig ganska mkt som det är på tävling eftersom han är så liten men nu ska vi synas ännu mer :D

Jag tyckte det var riktigt fint faktiskt. :)
Lite julkänsla över det hela också. Som sagt så kommer han nog att utmärka sig! Vilket han iofs redan gör eftersom han är så söt! :)

hahah jag tycker det var asballt :D hur ska du som ryttare matcha till det där? :p

haha, ja jag ska ju ha det när jag tävlar, har marinblå kavaj o blå fluga så det blir nog inte alltför hemskt hoppas jag :p

Han passade ju jättebra i sin nya tävlings outfit. :D

Jättesöt är han verkligen :)! Haha, kan föreställa mig hela händelseförloppet när han gick iväg :rofl:

Grejorna är inte riktigt min smak men de passar honom :)

Han var riktigt söt i det, men min galning skulle inte passa i det ;)

ja det skulle ju vara riktigt tufft!!

Beckie >> ja det måste varit en kul syn, tur att det var tidigt!

ja de där är ju astufft! jag har ju nästan likadan luva fast blå!
men jag har inte vågat ha den än :P tänkte ha ett beige schabrak till..
16771928.jpg

det blir nog riktigt snyggt, funderar på att köpa de andra färgerna oxå :D

Liknande trådar

Träning Jag har ett problem med min ena ponny... Har aldrig haft något problem att rida heta hästar. Min andra ponny är väldigt framåt och blir...
Svar
12
· Visningar
1 521
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka