flaska till ersättning

Koltinna

Trådstartare
vilken flaska är bäst att använda när man vill börja ge ersättning?
är kolikflaskan något att ha?

Sv: flaska till ersättning

Jag tycker bäst om MAM ultivent, lättdiskade, snygga färger. Den flasknappen är också den enda Emilia tyckt om.
Vi har en Dr. Brown också men den är krånligare tycker jag.

Håller med Koltinna MAM ultivent är bäst!!!

Röstar också på MAM Ultivent. Lätta att rengöra, snygga, giftfria, billiga.

Hej!

För oss funkade MAM Ultivent inte alls. Martin satte i halsen hela tiden, kändes som om han höll på att drunkna:crazy:

Nu äter han ur Tommee Tippee och den är super :love:
Dr Browns är ganska OK, men han tycker det tar för lång tid. Ska köpa dinapp 3 istället och se hur det funkar!

Ah ja barn är ju individer, här har bara MAM fungerat .

Nu kan hon iof dricka vatten ut "vanlig" nappflaska, men jag är lite töntig med gifterna så jag ser helst att hon dricker ur MAM iaf :)

Hej!

För oss funkade MAM Ultivent inte alls. Martin satte i halsen hela tiden, kändes som om han höll på att drunkna:crazy:

Nu äter han ur Tommee Tippee och den är super :love:
Dr Browns är ganska OK, men han tycker det tar för lång tid. Ska köpa dinapp 3 istället och se hur det funkar!

Så blir det för vår son också, han sätter i halsen och det rinner för fort ur MAM :( (även ur storlek 1, trots att han är 4 månader). Jättetråkigt för jag tycker de är så himla bra för övrigt!

Ska ta och prova Tommee Tippee istället - tack för tipset!

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 549
Hästvård Jag vet att det står i info att en öppnad flaska metacam håller i 6 månader, men är det en så än där lite överdrivet snål...
Svar
18
· Visningar
833
Ekonomi & Juridik Ni som har privathästar som går lektioner, vad får ni i ersättning? Jag börjar känna att ersättningen är lite låg, men vet faktiskt inte...
Svar
10
· Visningar
1 676
Senast: Alexandra_W
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 199
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka