Bukefalos 28 år!

Flatcoated Retriver- tråden

Sv: Flatcoated Retriver- tråden

Klart man måste ha connemara och flat;)

20187901.jpg

24037313.jpg

haha, ja klart!

Vad fion hon är. Jag ser att Även din ser lite halvgalen ut när hon springer. hehe
 
Sv: Flatcoated Retriver- tråden

Vår var tänkt som hobbyhund till lydnad, jaktprov, utställningar och någon gång and/duvjakt, men hon blev tyvärr förtidspensionerad pga knäna, men lydnad håller vi på med nu och då. Har bara startat en gång men det ska nog bli ett par starter i sommar också!:)
 
Sv: Flatcoated Retriver- tråden

Puttar upp samtidigt som jag lägger in senaste bilden på min flat ^^
Bild061.jpg


Vad skall alla hitta på härnest med sina flats? :)
 
Sv: Flatcoated Retriver- tråden

Hej!

Va fin han/hon är!! Hadde en Flat och han var fantastisk men tyvärr så blev han bara 7 år (fick cancer i magen) Tog mig 17 år att komma över honom och köpa en ny hund en labrador.:)
 
Sv: Flatcoated Retriver- tråden

Så många fina hundar :)

Vår första och enda hund råkade bli en flatte. Dinobites Johnny Jazzman är en 2-årig kille som älskar alla varelser. Han kan vara lite för ivrig men han är ändå känslig för tillsägelser oavsett om de kommer från en människa eller en annan hund. Han har tom lärt sig att en katt inte är glad när den viftar på svansen ;)
 
Sv: Flatcoated Retriver- tråden

vad har folk för flattplaner i vår?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 540
Senast: NotlikeI
·
Relationer Jag har sen snart 2 år tillbaka levt med en alldeles underbar. Jag skulle vilja påstå att det är min livsstörsta kärlek som jag hittade...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
62 024
Senast: Voeux
·
IT & mobiler Har funderat ett tag på att köpa en riktig kamera men det har inte blivit av pga många anledningar, bl.a. då vissa anger att...
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: Lii
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 262
Senast: LelleLilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp